عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 233
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 279
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 277659
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 OnlineTV 6.2.0.5: تا به حال نرم افزارهای بسیاری جهت پخش ایستگاه های رادیویی و تلوزیونی توسط شرکت های مختلف نرم افزاری ساخته و به بازار ارائه شده است. کار با این نرم افزارها بسیار راحت و آسان بوده به طوری که هر کس می تواند به راحتی با آن ها کار کند. Online TV Live نام نرم افزاری است قدرتمند که توسط آن شما قارد خواهید بود 5200 ایستگاه تلوزیونی و 1250 ایستگاه رادیویی شامل انواع کانال های فیلم ، موسیقی ، ویدئو و… از سراسر جهان را بر روی کامپیوتر شخصی خود دریافت کنید. لازمه ی کار با این نرم افزار تنها ارتباط اینترنتی می باشد که امروزه هر کاربر به صورت مستقل از آن برخوردار است. برنامه دارای یک دیتابیس پیش فرض شامل لیست کانال ها بوده که شما به راحتی می توانید به جستجو میان آن ها بپردازید. این برنامه از تمامی ایستگاه های آنلاین به طور کامل پشتیبانی می کند و قادر به دریافت آن ها با کمترین سرعت در ارتباط  اینترنتی می باشد. همچنین سایز نمایش صفحه ی برنامه قابل تنظیم بوده و شما می توانید متناسب با کیفیت و رزولوشن مانیتور ، آن را تنظیم کنید.

OnlineTV 6.2.0.5

ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- دریافت 5200 ایستگاه تلوزیونی
- دریافت 1250 ایستگاه رادیویی
- دارای دیتا بیس داخلی با قابلیت جستجو میان اسامی کانال ها
- قابلیت کنترل فرزندان و ایجاد محدودیت جهت دیدن ایستگاه ها
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- دریافت روزنامه های سراسر جهان
- دریافت بازی های آنلاین جهت شرکت در آن ها
- قابلیت بروز رسانی دیتا بیس کانال ها
-  و…


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , تلویزیون و ویدیو , نرم افزارهای کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: OnlineTV 6 , 2 , 0 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
RadioGet

امروزه دنیای اینترنت گسترش بسیاری پیدا کرده است و تنها مکانی برای نمایش صفحات وب نیست بلکه با استفاده از آن می توان به تمامی بخش های ارتباطی نظیر ماهواره ، تلویزیون و رادیو نیز دسترسی داشت . برای دریافت برنامه های هر گروه نرم افزار خاصی وجود دارد که به وسیله آن و البته یک اینترنت با سرعت معمولی می توان از برنامه هایی که پخش می کنند استفاده لازم را برد . RadioGet نام یکی از این نرم افزار ها می باشد که با استفاده از قادر خواهید بود تا به بیش از ۲۵۰۰۰ ایستگاه رادیوی اینترنتی دسترسی پیدا نمایید . کافیست تا پس از اجرای نرم افزار به دسته بندی موضوعات آن رفته و بخشی که قصد شنیدن برنامه های آن را دارید انتخاب نمایید . سپس با باز کردن موضوع انتخابی شما تمامی کانال های زیر مجموعه آن باز شده و می توانید به آنها گوش داده و یا حتی ذخیره شان کنید . تمامی صدا های ضبط شده با استفاده از نرم افزار RadioGet بدون کم ترین افت کیفیت خواهد بود و می توانید با ذخیره کردن برنامه آن ها را چندین و چند بار گوش کنید !

حجم : ۶٫۷۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون و ویدیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
Honestech VHS to DVD

همیشه یکی از آرزو های دارندگان دوربین های فیلمبرداری که فیلم را بر روی نوارهای VHS ذخیره می کند ، تبدیل آن به VCD  و یا DVD برای به تصویر کشاندن در تلویزیون و یا رایانه خود بوده است چرا که دستگاه های پخش DVD و VCD نسبت به VHS از نفوذ بیشتری برخوردار هستند و تماشای فیلم در آنها به مراتب آسان تر است . Honestech VHS to DVDTM یک نرم افزار کامل و قدرتمند در زمینه تبدیل فیلم های VHS می باشد که با استفاده از آن می توانید تمامی فیلم های قدیمی و یا فیلم هایی را خودتان تهیه کرده اید به VCD ، SVCD ، DVD و حتی Blu-ray تبدیل کنید . این نرم افزار همچنین این امکان را در اختیارتان قرار خواهد داد تا فیلم های VHS خود را در کامپیوتر ، PSP ، iPod و PDA های تحت ویندوز نیز مشاهده کنید .
Honestech VHS to DVDTM با دارا بودن ۳ بخش مختلف به شما کمک خواهد کرد تا کارهای مورد نظر خود را انجام دهید :
۱Easy Wizard Mode یا بخش جادویی به شما کمک می کند تا به وسیله Wizard برنامه مرحله به مرحله و بدون داشتن دانش خاصی پروسه تبدیل را طی کنید .
۲Advanced Mode بخش پیشرفته این نرم افزار می باشد که قابلیت های بیشتری نظیر ویرایش فیلم و رایت بر روی دیسک را در اختیارتان قرار می دهد .

۳Audio Recorder بخش ضبط صدا می باشد که به وسیله آن می توانید صدای موجود بر روی فیلم ها را استخراج کرده و به صورت جداگانه ذخیره نمایید .

حجم : ۷۶٫۳۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون و ویدیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

K-Lite Mega Codec Pack

هر فرمتی دارای یک کدگذاری مختلف می باشد که تنها در نرم افزارهایی که از آن کدک پشتیبانی می کند ، قابل پخش می باشد . امروزه فرمت های مختلفی ساخته شده اند که هر یک در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت های ۳GP و MP4 در گوشی های موبایل ، FLV در ویدیو پلیر های آنلاین و VOB در فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی استفاده می شود . اگر قصد داشته باشید تا هر فرمتی بدون نیاز به نصب چند نرم افزار مختلف اجرا کنید تنها راه استفاده از ابزارهایی است که کدک ها را به صورت پک کامل درون خود گنجانده اند . K-Lite Codec Pack نام یک نرم افزار قدرتمند پخش می باشد که به شما این امکان را می دهد تا فرمت های گوناگون را با استفاده از یک پلیر ساده با نام Media Player Classic Homecinema پخش کنید و یا اینکه فیلم یا موزیک مورد نظر خود را در نرم افزار دلخواه خود اجرا کنید . این برنامه با پشتیبانی از نرم افزارهای محبوبی نظیر Winamp ، Windows Media Player و Jetaudio حتما به نیازهای شما را برطرف خواهد کرد .
K-Lite Codec Pack که در نوع خود بی رقیب می باشد قابلیت پخش فرمت های مشهور دیگری نظیر MKV و DivX را نیز پخش کند . از قابلیت های جدید افزوده شده به این نرم افزار ، اضافه کردن پلاگین های پخش به مرورگر های اینترنتی مشهوری از قبیل اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و کروم می باشد که امکان اجرای فرمت های گوناگون صوتی و تصویری را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد .

 


حجم : ۲۵٫۱۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون و ویدیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Xilisoft Photo DVD Maker

Xilisoft Photo DVD Maker نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا از آلبوم های عکس های خود یک DVD قابل اجرا در DVD-Player بسازید. تنها کافیست عکس های مورد نظر خود را به داخل برنامه بکشید یا به اصطلاح Drag & Drop کنید. همچنین می توانید افکت های زیبا و موسیقی دلخواه خود را نیز برای زیبا تر شدن به آن بیافزایید. Xilisoft Photo DVD Maker می تواند با بهره گیری از CPU های چندهسته ای از نهایت قدرت رایانه شما استفاده کند تا سریعترین تجربه را داشته باشید.

 

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917 :

- DVD های ساخته شده قابل اجرا در تمامی دستگاه های DVD-Player خواهند بود.

- قابلیت تنظیم کیفیت عکس، سرعت رایت وکیفیت صدا

- اضافه کردن Chapter به DVD

- خاموش کردن خودکار رایانه پس از اتمام عملیات

فرمت های ورودی پشتیبانی شده:

تصاویر: BMP ، JPG ، JPEG ، PNG ، TIFF ، SVG

موسیقی: MP3 ، WMA ، AAC ، WAV ، CDA ، OGG ، FLAC ، APE ، CUE ، M4A ، RA ، RAM ، AC3 ، MP2 ، AIFF ، AU ، MPA ، SUN AU Format

فرمت های خروجی پشتیبانی شده:

DVD-Video ، DVD folder ، ISO image file

 

 

حجم : ۳۶٫۵۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون و ویدیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Slideshow XL

به احتمال زیاد تا کنون اسلاید شو ها یا همان آلبوم های عکس دیجیتال را دیده اید و نظر شما را نیز به خود جلب کرده است . بله هنر هم با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییراتی گشته و آلبوم های عکس نیز از آن بی بهره نمانده و خود را به روز کرده اند . اسلایدشو به دلیل استفاده از افکت های زیبا هنگام تعویض تصاویر و همچنین پخش موزیک در پس زمینه نمایش عکس ها همگان را بر آن داشته تا از این پس نه فکر ساخت آلبوم های قدیمی که با دوربین های آنالوگ گرفته می شد بلکه در آرزوی تهیه آلبوم های جدید که ماندگاری بیشتری نسبت به گونه ی پیشین خود دارند ، باشند . اگر بخواهید آلبوم قدیمی عکس های خود را برای دوست یا آشنایی که در مسافتی بسیار دور تر از مکانی که قرار دارید بفرستید ، هم بسیار هزینه بر خواهد بود و هم وقت گیر . اما اگر آلبوم دیجیتال تهیه کرده باشید می توانید به سادگی چند کلیک و وارد کردن آدرس ایمیل تنها در چند ثانیه آن را به افراد زیادی بفرستید ، بدون اتلاف وقت و سرمایه .

Slideshow XL 10.6.0 نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم و به بر شمردن قابلیت هایش که در زمینه ی ساخت اسلاید شو است ، می پردازیم . این برنامه که دارای یکی از آسان ترین محیط های کاربری در بین نرم افزارهای مشابه می باشد به شما کمک می کند تا به سرعت ، آلبوم های دیجیتال خود را با بالاترین کیفیت ساخته تا از خاطره هایتان به بهترین شکل ممکن نگهداری نمایید . اسلاید شو های ساخته شده هم قابلیت نمایش در کامپیوتر را دارا خواهند بود و هم با ابزار رایتی که طراحان این نرم افزار در آن گنجانده اند امکان نمایش در دستگاه های پخش خانگی را نیز برایتان فراهم می کند . بدین ترتیب هرگاه و هرجا که بخواهید می توانید به تماشای خاطرات تلخ و شیرین گذشته بنشینید .

 

ویژگی های کلیدی Slideshow XL 10.6.0 :
– تهیه اسلاید شوهایی با قابلیت نمایش در کامپیوتر و دستگاه های پخش خانگی
– استفاده از تعداد نامحدودی از تصاویر
– اضافه کردن موزیک به پشت زمینه
– اسکن کردن مستقیم تصاویر شما از دستگاه اسکنر
– وارد کردن تصاویر از هرگونه دوربین دیجیتال
– دارا بودن بیش از ۱۲۵ افکت برای تعویض عکس ها
– قابلیت تهیه پرینت
– ساخت صفحات HTML بدون نیاز به دانش برنامه نویسی برای آپلود و انتشار در اینترنت
– و…

 

 

 

حجم : ۱۵٫۲۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون و ویدیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com